Kære kunde,

 

Vores produkters kvalitet og sikkerhed er vores højeste prioritet, vi går ikke på kompromis med dette. Desværre har vi for nyligt opdaget, at plastlåget er sprækket på flere produkter, efter at de har forladt fabrikken (se pdf med varenumre og billede). Derfor er dette ikke blevet opdaget i vores ellers grundige kvalitetskontrol på fabrikken. Vi beklager naturligvis det besvær, som dette vil medføre og vil gøre vores bedste for at få dette løst hurtigst muligt.
Plastlåget på disse produkter har ikke nogen sterilitetsfunktion, men fungerer som en støvhætte og for at gøre det muligt at lukke flasken igen. Vi forsikrer, at så længe metalfolien under plastlåget er intakt, så er produktet sikkert at anvende.

Eftersom produkterne er sikre at indtage, har vi besluttet at fortsætte leveringen af dem. Mange patienter anvender vores produkter som deres eneste kilde til ernæring, og vi vil derfor undgå, at patienter ikke får ernæring til tiden.

 

VIGTIG INFORMATION

 

Vores produkters sikkerhed er vores højeste prioritet. Kontroller derfor om metalfolien under plastlåget er intakt inden indtag. >br>

 

Vi beklager endnu engang dette, og hvis produkterne alligevel ikke kan bruges, eller dette skulle give anledning til spørgsmål, skal I være velkomne til at kontakte o.

 

Med venlig hilsen,
Nestlé Health Science
Arne Jacobsens Allé 7, 2300 KBH S
Tlf. 35 46 01 67
E-mail: nestlehealtscience@dk.nestle.com